29 Nov 2009

It's been ages


It’s been ages
Since I heard your voice
It’s been ages
Since I got reply from you
It’s been ages
Since we shared some time
It’s been ages
Since I stopped texting you
It’s been ages
Since we cracked jokes together
It’s been ages
Since you laughed with me
It’s been ages
Since you made me positive
It’s been ages
Since I showed my poems to you
It’s been ages
Since we wrote together
It’s been ages
Since I saw you angry
It’s been ages
Since we had a fight
It’s been ages
Since I made you cry
It’s been ages
Since I saw your smile
It’s been ages
Since I saw mornings without you
It’s been ages
Since you ended my nightmares
It’s been ages
Since I realized my mistakes
It’s been ages
Since I felt sorry for you
It’s been ages
 Since you last missed me
It’s been ages
Since you forgot me
It’s been ages
Since you left me for your wish
It’s been ages
Since I’ve been thinking about you
It’s been ages
Since I started my endless wait for you



No comments: